دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۲۴:۰۳

سقوط یک کانتینز شرکت شل به دریا
خروج کارکنان از سکوی نفتی برنت آلفا شرکت شل
ایران دریلینگ: شرکت نفتی انگلیسی-هلندی شل روز گذشته از سقوط یک کانتینر به دریا و در پی آن خروج کارکنان از سکوی دریای شمال خبر داد.به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت شل روز دوشنبه اعلام کرد که پس از سقوط یک کانتینر از یک جرثقیل به درون دریا، کارکنان غیرضروری خود را از سکوی نفتی دریای شمال خارج کرده است.بر اساس این گزارش، در جریان سقوط این کانتینر، فردی آسیب ندیده است.به گفته شرکت شل، بعد از ظهر یکشنبه جرثقیل سکوی برنت آلفا این شرکت دچار نقص فنی شد. این سکو در ١٥٥ مایلی شمال شرقی لرویک، در جزایر شتلند، قرار دارد.

بنابراین گزارش، اجرای عملیات تعمیر و نگهداری برای تعطیل کردن سکو تأثیری بر تولید نفت دریای شمال نداشته است. شرکت شل در بیانیه ای اعلام کرد: در اقدامی پیشگیرانه از فشار بر سکوهای برنت آلفا و براوو کاسته شد. فعالیت این دو سکو هم اکنون به دلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری متوقف شده است.شل افزود که تلاش برای بازیابی کانتینر که هم اکنون در عمق ٢٠ پایی از سطح دریا به طناب متصل است، ادامه دارد.شرکت شل اعلام کرد: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای بازیابی کانتینر و انتقال آن به کشتی هستیم. هم اکنون یک شناور تدارکاتی به سمت میدان برنت در حرکت است.


  کد خبر : 139
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :